Monday, October 24, 2011

HabuSake

わたしのあにわにほんへいきました。おきなわでおみやげをかいました。わたしわわたしのあににはぶさけをもらいました。のみませんでした。yet... I am going to try and translate the label now that we are learning kanji. I am afraid it won't be as interesting as I imagine though...





1 comment:

  1. I've never heard of はぶさけbefore. It looks kind of scary...haha

    ReplyDelete