Tuesday, February 28, 2012

音楽は世界を救うことができますか?How can music save the world?

先週私はとてもおもしろいにほんのえいがおみました。なまえはFish Storyです。Netflix streamingでみました。それはすこしきみょうでおもしろかったでした。私は日本映画をたくさんすきですが、さいきんではすこし"hyper-stylized"です。でも、このえいがはとてもたのしかったです。みてください。

Seriously, this movie is great! It has everything: Japanese punk rock, action, love, bravery, humanity, fallibility, a comet threatening the Earth, and even a hysterical running joke about interpretation and translation of English and Japanese language.

Watch the Trailer below!


3 comments:

  1. その映画は 見たことが ありませんが、もう 見ないと。。。!

    I will be sure to watch this soon!

    ReplyDelete
  2. ANDREW. I just listened to your sakubun and it was amazing. So. Much. Hilarity!!

    アンドルーさんのこえはとてもおもしろかったです!とてもいいさくぶん!

    ReplyDelete